Yritysliittymät
Asiakas saa omien tarpeiden mukaan räätälöidyn palvelu paketin, Pro tai Basic. Yhteys toteutetaan Jokiverkon valokuituverkolla. Liittymän hintaan vaikuttavat nopeus, tarvittavien IP-osoitteiden määrä, ylläpito ja palvelutasot. Asiakas vastaa kiinteistönsä sisäverkosta.
Pro
Lisäpalveluna on saatavissa esimerkiksi palomuuripalvelu eri toimipaikkojen yhdistämiseksi ja VPN-palvelut etätyöyhteyksiä varten. Päätelaite kuuluu toimitukseen.
Basic
Asiakas hankkii päätelaitteen.


Ylläpito ja palvelutasot (SLA)
Asiakkaalla on valittavissa eri palvelu tasoja. Näitä voidaan muuttaa sopimuksen aikana korkeammiksi.
Pikakorjauspalvelu
Asiakkaalla on mahdollista tilata viankorjaus myös sovitun SLA-tason ulkopuolelta. Erillisen hinnaston mukaisilla maksuilla.
Huoltokatkot
Palveluissamme on kuukausittainen huoltokatko, joka kuukauden toisena tiistai-keskiviikko välisenä yönä klo 0.00 – 7.00. Viikoittainen huoltokatko on keskiviikko aamuisin klo 3.00 – 7.00, pienempiä huoltoja varten.
Muista huoltokatkoksista pyritään ilmoittamaan asiakkaille etukäteen.