Huoltotiedotteet ja asiakastuki

Kuukausittainen huoltokatko joka kuukauden toisena tiistai-keskiviikko välisenä yönä klo 00.00 – 07.00 Tämä on pääasiallinen ajankohta, jolloin huoltotoimenpiteitä tehdään. Kuukausittaisessa huoltokatkossa voidaan tehdä laajoja huoltotoimenpiteitä, jotka saattavat aiheuttaa katkoksen palveluihin.

Viikoittainen huoltokatko keskiviikko aamuisin klo 03.00 – 07.00. Tämä on toissijainen ajankohta tehdä huoltotoimenpiteitä. Viikoittaisessa huoltokatkossa tehdään pieneen asiakasmäärään kohdistuvia huoltotoimenpiteitä, joissa asiakasvaikutukset ovat lyhytkestoisia.

 

Häiriötiedotteet

Nettiyhteyden häiriö- ja huoltokatkotiedotteet löytyvät operaattorimme Lounean sivustolta, https://lounea.fi/lounea/yritys/tietoa-louneasta/hairiot-ja-huoltokatkot

Maxivision IPTV-palveluiden huolto- ja vikatiedotteet ovat sivustolla https://maxivision.fi/huolto-javikatiedotteet/

 

Yhteys pätkii?

Kokeile seuraavaa: tee tehdasresetointi ja resetoinnin jälkeen käytä päätelaite tarvittaessa virrattomana. Resetoinnin yhteydessä laite voi uudelleen käynnistyä kaksi kertaa. Resetointi ohje löytyy Palvelut > Ohjeet > Päätelaitteen Käyttöohje > 5 Oikean Sivupaneelin Reset-painike. Linkki päätelaitteen käyttöohjeeseen tässä.

Maxivisionin IPTV-palvelu. Mene Maxivision.fi -sivustolle ja kirjaudu sisälle oikeassa ylälaidassa olevan Kirjaudu -painikkeen avulla. Mene kohtaan: Omat tiedot > Laitetiedot > Kaistarajoitus > Muokkaa. Laita valintaruksi kohtaan: Haluan, että käytetään ainoastaan enimmäiskaista-asetuksen määrittämää laatua. Tallenna muutos.

Kuituverkkojen tekninen asiakastuki

Arkisin klo 8.00 – 16.00

Lounean asiakastuen yhteystiedot:

Puhelin: 02 777 800

Sähköposti: tuki.kuituverkot@lounea.fi

 

 

Lounean logo