Huoltotiedotteet ja asiakastuki
Kuukausittainen huoltokatko joka kuukauden toisena tiistai-keskiviikko välisenä yönä klo 00.00 – 07.00 Tämä on pääasiallinen ajankohta, jolloin huoltotoimenpiteitä tehdään. Kuukausittaisessa huoltokatkossa voidaan tehdä laajoja huoltotoimenpiteitä, jotka saattavat aiheuttaa katkoksen palveluihin.
Viikoittainen huoltokatko keskiviikko aamuisin klo 03.00 – 07.00. Tämä on toissijainen ajankohta tehdä huoltotoimenpiteitä. Viikoittaisessa huoltokatkossa tehdään pieneen asiakasmäärään kohdistuvia huoltotoimenpiteitä, joissa asiakasvaikutukset ovat lyhytkestoisia.
Häiriötiedotteet
Nettiyhteyden häiriö- ja huoltokatkotiedotteet löytyvät operaattorimme Lounean sivustolta, https://lounea.fi/tuki-ja-ohjeet/hairiot-ja-huoltokatkot
Maxivision IPTV-palveluiden huolto- ja vikatiedotteet ovat sivustolla https://maxivision.fi/huolto-javikatiedotteet/
Yhteys pätkii?
Kokeile seuraavaa: tee tehdasresetointi ja resetoinnin jälkeen käytä päätelaite tarvittaessa virrattomana. Resetoinnin yhteydessä laite voi uudelleen käynnistyä kaksi kertaa. Resetointi ohje löytyy Palvelut > Ohjeet > Päätelaitteen Käyttöohje > 5 Oikean Sivupaneelin Reset-painike. Linkki päätelaitteen käyttöohjeeseen tässä.
Maxivisionin IPTV-palvelu. Mene Maxivision.fi -sivustolle ja kirjaudu sisälle oikeassa ylälaidassa olevan Kirjaudu -painikkeen avulla. Mene kohtaan: Omat tiedot > Laitetiedot > Kaistarajoitus > Muokkaa. Laita valintaruksi kohtaan: Haluan, että käytetään ainoastaan enimmäiskaista-asetuksen määrittämää laatua. Tallenna muutos.
Kuituverkkojen tekninen asiakastuki
Arkisin klo 8.00 – 16.00
Lounean asiakastuen yhteystiedot:
Puhelin: 02 777 800
Sähköposti: tuki.kuituverkot@lounea.fi