Tiedotteet SIEVI 2

Tiedote 18.3. 18.3.2020 NETPLAZAN TIEDOTE 18.3.2020

Tiedote 17.3.2020 17.3.2020 Tiedote Koronaviruksen etenemisen hidastamisesta

Tiedote 30.1.2020 30.1.2020 Tästä löytyy uusin tiedote Tiedote 30.1.2020.

Tiedote tammikuu 2020 23.1.2020 Tiedote tammikuu 2020

Joulutiedote 20.12.2019

Joulun aukiolo-ajat 20.12.2019 joulutiedote

Netplazan tiedote 13.12.2019 13.12.2019 Netplazan tiedote 13.12.2019: “Arvoisa Jokiverkon valokuituasiakas. Verkon muutostöiden johdosta valokuituliittymässänne ilmenee tiistaina 17.12. klo 8:30 alkaen maksimissaan tunnin mittainen katkos. Mikäli yhteys ei palaudu itsekseen, käyttäkää päätelaitettanne hetki täysin virrattomana. Ongelmatilanteissa voitte olla yhteydessä Netplazan asiakaspalvelunumeroon: 08 2370 6750.”

Jokiverkon asiakaskirje 1/2019 4.12.2019 Hei Jokiverkon asiakas! Tästä pääset lukemaan Jokiverkon ensimmäisen asiakkailleen laatiman asiakaskirjeen. Jokiverkon asiakaskirje

Maxivisionin kanavauutisia! 1.12.2019 Maxivisionilta kanavauutisia täältä: http://posti.maxivision.fi/a/s/18562543-a07735004714c88695aba63ed4b7e34f/488034  

Netplazan itsenäisyyspäivän aukiolo: 1.12.2019 Netplazan Itsenäisyyspäivä aukiolo: https://www.netplaza.fi/palvelutiedotteet/asiakaspalvelu-suljettuna-itsenaisyyspaivana-6-12/?fbclid=IwAR0pJwjpxS_4o068FP9gz4uyqh2ZciSPjGw3n2UkVO-gAelysxnmyef88wg  

Netplaza tiedottaa: 21.11.2019 Netplazan asiakaspalvelu sulkeutuu perjantaina 29.11. poikkeuksellisesti jo klo 16 henkilöstön virkistyspäivästä johtuen. Verkonvalvonta toimii normaalisti myös kyseisenä ajankohtana. Lauantaina 30.11. palvelemme normaalisti klo 12-16. Tiedote aiheesta löytyy verkkosivuiltamme osoitteesta https://www.netplaza.fi/palvelutiedotteet/asiakaspalvelu-sulkeutuu-perjantaina-29-11-poikkeuksellisesti-jo-klo-16/

Maxivisionin tiedote 19.11.2019 19.11.2019 Maxivision parantaa palveluaan päivittämällä IPTV palvelimiaan.

Netplaza tiedottaa: postin lakko – laskutus 11.11.2019 Huolimatta Postin lakosta laskutus tapahtuu normaalissa aikataulussa viikon 46 aikana Netplazan toimesta: eräpäivä laskulla on 30.11.2019. Mikäli laskunne jää tulematta, voitte käyttää edellisen laskun tilinumeroa, viitenumeroa ja summaa maksuunne. Pahoittelemme meistä johtumattomista syistä aiheutuvaa vaivaa. Ystävällisin terveisin, Jonne Korpela Asiakastuki Netplaza Oy

Laskuasiaa 11.11.2019 Huolimatta Postin lakosta laskutus tapahtuu normaalissa aikataulussa viikon 46 aikana Netplazan toimesta: eräpäivä laskulla on 30.11.2019. Mikäli laskunne jää tulematta, voitte käyttää edellisen laskun tilinumeroa, viitenumeroa ja summaa maksuunne. Pahoittelemme meistä johtumattomista syistä aiheutuvaa vaivaa.

Rakentamisen tiedote 31.10.2019 31.10.2019 Tästä rakentamisen tiedote: Tiedote 31.10.2019

Netplaza tiedottaa huoltokatkosta 29.10.2019 Katso tästä Netplazan tiedote: Netplaza tiedottaa huoltokatkosta 13.11.19

Rakentamisen tiedote 25.10.2019 25.10.2019 Tästä uusi rakentamisen tiedote: Tiedote 25.10.2019

Netplazan asiakaspalvelu on suljettuna pyhäinpäivänä lauantaina 2.11 24.10.2019 Netplaza tiedottaa: Netplazan asiakaspalvelu on suljettuna pyhäinpäivänä lauantaina 2.11. Verkonvalvonta päivystää myös kyseisenä ajankohtana. Palvelemme normaalisti jälleen maanantaina 4.11. Tiedote aiheesta löytyy verkkosivuiltamme osoitteesta https://www.netplaza.fi/palvelutiedotteet/asiakaspalvelu-suljettuna-pyhainpaivana-2-11/

Rakentamisen tiedote 18.10.2019 18.10.2019 Rakentamisen tiedote tästä: Tiedote 18.10.2019

Rakentamisen tiedote 11.10.2019 11.10.2019 Tästä uusi tiedote: Tiedote. 11.10.2019