Tiedotteet SIEVI 2

Rakentamisen tiedote 14.6.2019 14.6.2019 SIEVI 2: Runkoverkon kaivuut aloitetaan (vko 25) Salonmäentiellä (152 seutuvilta), Haikola-Korhosen ja Sievi 2 alueiden rajalta. Työt etenevät kohti Kajaanintietä.

Maanantain 10.6 aukiolo: 7.6.2019 Alavieskan toimisto kiinni klo 12-16. Sievin toimisto suljettu koko päivän. Tiimi on tuolloin palavereissa ja kokouksissa.

Rakentamisen tiedote 7.6.2019 7.6.2019 SIEVI 2: Runkoverkon kaivuut aloitetaan (vko 24) Salonmäentiellä (152 seutuvilta), Haikola-Korhosen ja Sievi 2 alueiden rajalta. Kaivuut käynnistyvät viikon keskivaiheilla ja etenevät kohti Kajaanintietä. Hankealueet löydät tästä: https://jokiverkko.fi/hankealue-sievi-2/ HOX! Pihakaivuihin liittyen, jos haluat kaivaa itse, Jokiverkon toimistoilta on saatavana suojaputkia. Soita, kun olet tulossa hakemaan. Janne Kurikkala p. 044 231 2688 tai Tanja Hietamäki p. 044 972 5164.

Rakentamisen tiedote 31.5.2019 31.5.2019 Rakentamisen tilanne ja tuleva viikko 23. SIEVI 2: Runkoverkon auraukset etenevät kohti keskustaa, tällä hetkellä Järvikylän tienhaarassa. Arvio: ensi viikolla (23) ovat jo kylän laidassa. Sen jälkeen siirtyvät Salonmäentielle kaivamaan runkoa.

Netplazan tiedote 29.5.2019 29.5.2019 Netplazan puhelinpalvelu on suljettu helatorstaina 30.5. Palvelemme jälleen normaalisti perjantaina 31.5. klo 8 alkaen.

Tiedote kaikille Jokiverkon hankkeille 28.5.2019: 28.5.2019 Jokiverkolle on tullut kysymyksiä pihoille ilmestyneistä merkkiviivoista: Mikäli pihoillenne ilmestyy maalattuja merkkiviivoja, sinisiä, punaisia tms. kyse ei välttämättä ehkä olekaan valokuiturakentamiseen liittyvää merkitsemistä vaan alueella liikkuu näinä aikoina myös muita toimijoita, kuten muita operaattoreita tai mahdollisesti sähköyhtiöitä, jotka käyvät merkkaamassa toimiaan varten esim. tiedossa olevien kaapeleiden tms. paikkoja samalla alueella tapahtuvaa kaivuuta varten. Merkkejä saattaa ilmestyä ...

Jokiverkon toimisto Helatorstaina: 27.5.2019 Alavieskan toimisto on kiinni Helatorstaina 30.5. ja välipäivänä perjantaina 31.5. Sievin toimisto on auki perjantaina 31.5. normaalisti.

Rakentamisen tiedote 24.5.2019 24.5.2019 Sievi 2: Runkokaivuuporukka etenee edelleen Ylivieskantiellä kohti keskustaa ja ensi viikolla alkavat mahdollisesti olla jo kylän reunalla.

Perjantaiset rakentamisen tiedotteet 22.5.2019 Jokiverkko tiedottaa joka perjantai rakentamisen suunnitelman verkkosivuilleen kyseisen hankkeen kohdalle sekä Jokiverkon Facebook-sivuille. Kyseinen perjantainen tiedote koskee rakentamisen etenemistä seuraavien n. kahden viikon ajalta. Tiedotukset ovat aina urakoitsijoiden arvioita asiasta, eivät sitovia ilmoituksia. Kyseiset perjantaitiedotukset pohjautuvat siis urakoitsijoiden työnjohdolta saamiimme arvioihin seuraavista viikoista. Työt lähtivät maanantaina 20.5. käyntiin ensin yhdellä porukalla Haapaperäntiestä pari kilometriä Kalajoelle päin ...

Rakentamisen tiedote 17.5.2019 17.5.2019 Haikola-Korhonen: Alueella toimii Jokiverkon työmaavalvojan mukaan tällä hetkellä kolme talohaaraporukkaa: 1. Kukonkylällä 2. Markkulassa, josta siirtyy Huhtalaan 3. Haikolantiellä, keskusta Sievi 2: Koneet edelleen Ylivieskantiellä, jossa runkokaivuu etenee kohti keskustaa. Haikola-Korhosen ja Sievi 2 alueen maakoneurakoinnin suorittaa Jakanneri Cables Oy

Rakentaminen käynnissä: 7.5.2019 Haikola-Korhonen: kaksi kaivuria tekemässä talonpäitä Koivuojantiellä ja Ouluntiellä. Sievi 2 -alue: Runkokaivuuporukka Ylivieskantiellä. Alavieska: Urakoitsijan mukaan kaivuut alkavat toukokuussa. Tarkempi ajankohta selviää / tiedotetaan myöhemmin. Maakoneurakointi muistuttaa liikkujia olemaan varovaisia kaivinkoneiden lähellä, liikenne saattaa ruuhkautua jne. Olkaa siis tarkkaavaisia ja varovaisia, kun näette maakoneurakointia. Kuvassa 6.5.2019 Alavieskan 2. työmaakokous, jossa paikalla maakoneurakointi Relacom, asennus Opto-Liitos, Alavieskan kunta sekä Jokiverkkotiimi.

Rakentamisen aloitus 2.5.2019 Rakentaminen: Sievi 2 alueella Ylivieskantiellä on vapun jälkeen tehty tienalituksia/tunkkauksia. Ensi viikolla talonpääkaivurit Kukonkyläntien seutuvilla. Ensi viikon maanantaina 6.5. Alavieskassa 2. työmaakokous, jolloin selviää aloitus Alavieskan osalta.

Maansiirtotyöt alkavat vapun jälkeen. Lue lisää! 26.4.2019

Maxivisionin boxikampanja jatkuu! 1.4.2019 Älä tyydy katsomaan suosikkiohjelmiasi vain yhdestä televisiosta! Hankkimalla useamman Maxivision boksin voit yhdistää kaikki kotisi televisiot Maxivision Koko Kodin TV:ksi. Useammalla boksilla hallitset ketterästi useiden televisioiden sisältöjä ja käytät tilaamiasi lisäpalveluita, kuten Tallennuspalvelua, kaikissa televisioissa. Kanavapaketteja on mahdollista siirtää boksien välillä, joten yksi tilaus kustakin lisäpalvelusta riittää! Saa enemmän irti viihteen katselusta kotonasi. Uusi boksi on nyt tilattavissa ...

Sievi 2 alueen Kuituinfo 1.4.2019. Lue lisää: 1.4.2019 Hei muistakaahan tulla Sievin kakkosalueen Kuituinfoon. Todennäköisesti tämä on viimeinen alueella paikan päällä pidettävä Kuituinfo.

Sievi 2 alueen rakentamiskausi lähestyy. Tervetuloa Kuituinfoon Kiiskilään! 14.3.2019

Liittymän häiriötilanteissa, toimi näin: 7.3.2019 Jokiverkon kuituliittymän operaattoripalvelut tarjoaa ja hoitaa Netplaza Oy. www.netplaza.fi Mikäli sinulla on liittymän yhteydessä ongelmia: Ole yhteyksissä Netplazaan! Myös, jos katsot TV:a valokuituliittymän kautta ja televisiossasi on liittymään liittyvää häiriötä, katso häiriötiedotteet, jotka päivittyvät Netplazan sivuille. Linkki asiakastukisivulle: https://www.netplaza.fi/asiakastuki/ Maxivisionin IPTV-boxiin liittyvissä häiriöissä voit olla yhteyksissä: Maxivision asiakaspalvelu, MA – PE 9 – 16 (09) 3508 2670, tuki@maxivision.fi

Asennuksen yhteydenotot 8.2.2019 Muistiksi: Mikäli sinulla on kysyttävää asennuksesta, osoita kaikki asennuksiin liittyvät kysymykset suoraan Jokiverkolle. Jokiverkon toimistolta järjestellään ja vastaillaan kaikkiin asennusta koskeviin kysymyksiin. Tässä yhteystiedot: https://jokiverkko.fi/yhteystiedot/

Tapiolta terveisiä! 31.1.2019 Salonsaaren talossa oli käynyt asentaja, vihdoin 🙂