Tiedotteet SIEVI 2

Ensi viikolla Kuituinfot Sievi 2 alueella! Tervetuloa! 8.8.2018

Valokuitulaajakaista – nopeaa tiedonsiirtoa nyt ja tulevaisuudessa 1.8.2018 Laajakaistainfo tarjoaa yleistietoa laajakaistasta sekä laajakaistan rakentamisen rahoitusmahdollisuuksista. Laajakaistaverkon hyötyjen lisäksi sivuilta löytyy tietoa ja tilastoja laajakaistasta Suomessa sekä BCO:sta (Broadband Competence Offices). Klikkaa tästä: https://www.maaseutu.fi/laajakaistainfo

Kohti maailman edistyneintä digiyhteiskuntaa 1.8.2018 Sievi 2 alueelle haetaan tuki Viestintävirastolta. Kohti maailman edistyneintä digiyhteiskuntaa

Maxivision tiedottaa: Kesätarjous 30.7.2018 Vielä ehdit tilata Maxivision boksin kesähintaan! Kesäkampanja on voimassa vielä 31.7 asti! Jos mielessäsi on ollut Maxivision boksin tilaaminen, kannattaa toimia nyt! Lue lisää kuituliitymääsi kuuluvista eduista, ja tilaa boksi osoitteesta https://my.maxivision.fi/p/jokiverkot Mikä on Maxivision? Maxivision on internetyhteydellä toimiva TV-palvelu, joka tuo monipuolisen kanavatarjonnan kotisi kaikkiin laitteisiin HD-laadulla. Kaapelia ei tarvita – nettiyhteys riittää.

Miltä tuntuu saada valokuitu? 27.7.2018   https://www.youtube.com/watch?v=Tttc9lLcbvc

Sievi 2 alueen KUITUILLAT tulossa, tervetuloa mukaan! 26.7.2018 SIIS; SIEVI 2 ALUE / KUITUINFOT Sievi 2 alueen liittymämyynti on käynnissä. Tule kyselemään ja kuuntelemaan sekä tekemään liittymätilaus. Ei ennakkoilmoittautumista. Jokiverkko tarjoaa kahvit / tee + kahvileipä. Kaikki infot alkavat klo 18.30 kahvittelulla, infot alkavat klo klo 19.00. JÄRVIKYLÄ tiistai 15.8. klo 18.30 Raudaskyläntie 144 (koulu) JOKIKYLÄ keskiviikko 15.8. klo 18.30 Kajaanintie 1012 (koulu) KIISKILÄNKYLÄ torstai 16.8. klo 18.30 Kiiskilänkylätie 74 (koulu)

Jokaisella on oikeus yhden megan laajakaistaan 26.7.2018 Viestintävirasto: Jokaisella on oikeus yhden megan laajakaistaan https://www.viestintavirasto.fi/attachments/vivi_yp_laajakaista.pdf

kaivulupa.fi 13.7.2018 Mikä on kaivulupa.fi? Kaivulupa.fi on internetissä toimiva helppokäyttöinen, kustannustehokas ja tietoturvallinen tapa ratkaista niin kaivajan kuin johdonomistajan johtotietojen kyselyihin liittyvät velvoitteet. Kaivulupa.fi-palvelun täysi hyödyntäminen edellyttää käyttäjätunnusta. Palvelu on kaivajalle maksuton, mutta rekisteröitymisen yhteydessä on hyväksyttävä palvelun käyttöehdot. https://www.kaivulupa.fi/