Tiedotteet SIEVI 2

Asennuksen yhteydenotot 8.2.2019 Muistiksi: Mikäli sinulla on kysyttävää asennuksesta, osoita kaikki asennuksiin liittyvät kysymykset suoraan Jokiverkolle. Jokiverkon toimistolta järjestellään ja vastaillaan kaikkiin asennusta koskeviin kysymyksiin. Tässä yhteystiedot: https://jokiverkko.fi/yhteystiedot/

Tapiolta terveisiä! 31.1.2019 Salonsaaren talossa oli käynyt asentaja, vihdoin 🙂

Valokuidun kaivuukausi lähestyy. Sieviläinen 10.1.2019 11.1.2019

Liittymän tilaus kannattaa tehdä nyt! 11.1.2019         SIEVI 2 -ALUE !   VALOKUITULIITTYMÄN TILAAMISEN AIKA ON JUURI NYT! 2019 kaivuukausi lähestyy, liittymäsi tarvitaan tekniseen suunnitelmaan. Tee sopimus nyt hintaan 100e. (Kun kaivuri on ajanut ohi, liittymän hinta on 1200e + rakennuskustannukset.) Katso liittymän tilaaminen: https://jokiverkko.fi/nain-tilaat-kuituliittyman/ tai käy toimistolla Haikolantie 18, Sievi.

Tietoa IPTV-tekniikasta 14.11.2018 Lue lisää näiltä sivuilta, mikä on IPTV-boxi: https://jokiverkko.fi/tietoa-iptv-jakelutekniikasta/

Merijärven päätösseminaariin ilmoittautuminen. HOX! Arvotaan IPTV boxi ym. 7.11.2018

Terveisiä Haikola-Korhonen hankealueelta! 2.11.2018 Tällaista se on, kun on valokuituliittymä 🙂

ALAVIESKALEHTI JA TUHTI VALOKUITUPAKETTI 28.9.2018

Muistellaanpa merijärvisten käyttäjäkokemuksia… 28.9.2018 Muistellaanpa vähän, miltä se oikein tuntui, kun Merijärvellä saatiin auki ensimmäiset liittymät. Kuunnelkaapa käyttäjäkokemuksia, olkaa hyvä. Klikkaa video auki linkistä tai suoraan kuvasta. https://www.youtube.com/watch?v=Tttc9lLcbvc

Maxivisionin IPTV boxi on nyt tarjoushinnoissa! 27.9.2018 Ohoi, nythän on IPTV-boxi alennushinnoissa!  Tilatkaa Jokiverkon sivujen kautta, niin saatte nimenomaan Jokiverkon asiakkaana tämän kampanjahintaan: https://my.maxivision.fi/p/jokiverkot

Verkkosivujen liitteistä ja liittymähinnoista: 11.9.2018 Hei! Ensinnäkin: – jos teillä on ongelmia saada verkkosivuilla oleva sopimuskaavake tulostettua asiallisesti, ilmoittakaa siitä Jokiverkolle, jonka yhteystiedot ovat Jokiverkon verkkosivuilla. Toiseksi: – Sama homma, kun aukaisette verkkosivuilta käyttäjäehdot. Jos siinä on jotain hämminkiä, ilmoittakaa Jokiverkolle. Kolmanneksi: – Merijärvellä on OK-liittymälle sama hinta (eli 49e/kk) kuin Sievissä, ja Alavieskassa. Jokiverkolla on yhteneväiset hinnat, jotka koskevat kaikkia kuntajäsentensä liittymätilaajia (kuulopuheita, että hinta ...

Ensi viikolla Kuituinfot Sievi 2 alueella! Tervetuloa! 8.8.2018

Valokuitulaajakaista – nopeaa tiedonsiirtoa nyt ja tulevaisuudessa 1.8.2018 Laajakaistainfo tarjoaa yleistietoa laajakaistasta sekä laajakaistan rakentamisen rahoitusmahdollisuuksista. Laajakaistaverkon hyötyjen lisäksi sivuilta löytyy tietoa ja tilastoja laajakaistasta Suomessa sekä BCO:sta (Broadband Competence Offices). Klikkaa tästä: https://www.maaseutu.fi/laajakaistainfo

Kohti maailman edistyneintä digiyhteiskuntaa 1.8.2018 Sievi 2 alueelle haetaan tuki Viestintävirastolta. Kohti maailman edistyneintä digiyhteiskuntaa

Maxivision tiedottaa: Kesätarjous 30.7.2018 Vielä ehdit tilata Maxivision boksin kesähintaan! Kesäkampanja on voimassa vielä 31.7 asti! Jos mielessäsi on ollut Maxivision boksin tilaaminen, kannattaa toimia nyt! Lue lisää kuituliitymääsi kuuluvista eduista, ja tilaa boksi osoitteesta https://my.maxivision.fi/p/jokiverkot Mikä on Maxivision? Maxivision on internetyhteydellä toimiva TV-palvelu, joka tuo monipuolisen kanavatarjonnan kotisi kaikkiin laitteisiin HD-laadulla. Kaapelia ei tarvita – nettiyhteys riittää.

Miltä tuntuu saada valokuitu? 27.7.2018   https://www.youtube.com/watch?v=Tttc9lLcbvc

Sievi 2 alueen KUITUILLAT tulossa, tervetuloa mukaan! 26.7.2018 SIIS; SIEVI 2 ALUE / KUITUINFOT Sievi 2 alueen liittymämyynti on käynnissä. Tule kyselemään ja kuuntelemaan sekä tekemään liittymätilaus. Ei ennakkoilmoittautumista. Jokiverkko tarjoaa kahvit / tee + kahvileipä. Kaikki infot alkavat klo 18.30 kahvittelulla, infot alkavat klo klo 19.00. JÄRVIKYLÄ tiistai 15.8. klo 18.30 Raudaskyläntie 144 (koulu) JOKIKYLÄ keskiviikko 15.8. klo 18.30 Kajaanintie 1012 (koulu) KIISKILÄNKYLÄ torstai 16.8. klo 18.30 Kiiskilänkylätie 74 (koulu)

Jokaisella on oikeus yhden megan laajakaistaan 26.7.2018 Viestintävirasto: Jokaisella on oikeus yhden megan laajakaistaan https://www.viestintavirasto.fi/attachments/vivi_yp_laajakaista.pdf

kaivulupa.fi 13.7.2018 Mikä on kaivulupa.fi? Kaivulupa.fi on internetissä toimiva helppokäyttöinen, kustannustehokas ja tietoturvallinen tapa ratkaista niin kaivajan kuin johdonomistajan johtotietojen kyselyihin liittyvät velvoitteet. Kaivulupa.fi-palvelun täysi hyödyntäminen edellyttää käyttäjätunnusta. Palvelu on kaivajalle maksuton, mutta rekisteröitymisen yhteydessä on hyväksyttävä palvelun käyttöehdot. https://www.kaivulupa.fi/